Ielādējam saturu... Lūdzu uzgaidiet!

×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

1.klašu skolēnu adaptācijas laiks Siguldas 1.pamatskolā

2017-10-19

Šogad mācības Siguldas 1.pamatskolas 1.klasēs uzsāka 58 pirmklasnieki. Septembrī un oktobrī norisinājušies dažādi pasākumi, kuros uzmanība pievērsta pirmklasnieku adaptācijai skolas vidē un mācībās. Pasākumu laikā tiek rasta atbilde uz jautājumu „Kā mūsu mazie pirmklasnieki iejutušies skolā?”

10.oktobrī uz skolu tika aicināti 1.klašu skolēnu vecāki, lai kopā ar klašu audzinātājām un priekšmetu skolotājām pārrunātu bērnu adaptāciju skolā, mācību saturu, vērtēšanu un pašapkalpošanās prasmes. Ļoti vērtīga un sadarbību veicinoša bija tikšanās ar novada klīnisko psiholoģi Elīnu Rotbahu-Zarembu, kas izsmeļoši un skaidri pastāstīja, kā bērniem palīdzēt iejusties skolā, iemācīties mācīties un lietderīgi izmantot mācību un brīvo laiku. Vecāki bija apņēmības pilni vērtīgos padomus izmantot.

18.oktobrī pirmklasnieki skolā sagaidīja savas bērnudārza audzinātājas no „Saulītes “, „Pīlādzīša”, „Ieviņas”, „Ābelītes” un „Pasaciņas”. Viņiem bija iespēja parādīt, ko jaunu apguvuši, kā māk strādāt, sadarboties, klausīties, organizēties darbam. Pirmsskolas pedagogiem ļoti interesēja savu audzēkņu pirmās skolas gaitas. Viņi labprāt uzklausīja skolotāju viedokli par skolēnu sagatavotību skolai, kā arī vēlējās dzirdēt ieteikumus turpmākajam darbam, lai veicinātu sekmīgāku pirmsskolas un skolas pēctecību, sadarbību.

Informāciju sagatavoja:

Laila Biteniece

Direktora vietniece mācību darbā