Ielādējam saturu... Lūdzu uzgaidiet!

×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Izmaiņas VID attālinātajā klientu apkalpošanas darba laikā Lieldienās

2020-04-08

Valsts ieņēmumu dienests informē, ka Lieldienu brīvdienās, no 9. līdz 13. aprīlim, būs izmaiņas arī attālināto pakalpojumu sniegšanā, tostarp Valsts ieņēmumu dienesta konsultatīvā tālruņa un atbalsta tālruņa Covid-19 krīzes skartajiem nodokļu maksātājiem darba laikā.

Konsultāciju sniegšana, izmantojot Konsultatīvo tālruni 67120000, 9. aprīlī notiks no plkst. 8.15 līdz 15.00, 10.–13. aprīlī konsultatīvais tālrunis nestrādās, bet 17. aprīlī strādās no plkst. 8.15 līdz 16.00.

Savukārt atbalsta tālrunis 67120020 Covid-19 krīzes skartajiem nodokļu maksātājiem 9. aprīlī strādās no plkst. 8.15 līdz 15.00, 10.–13. aprīlī nestrādās, bet 17. aprīlī strādās no plkst. 8.15 līdz 16.00.