Ielādējam saturu... Lūdzu uzgaidiet!

×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Ja vēlaties pievienot sludinājumu sadaļā "Darba piedāvājumi", lūdzu sūtiet informāciju uz e-pasta adresi
sludinajumi@sigulda.lv

Atpakaļ uz kopējo sadaļu „Darba piedāvājumi”

Darba piedāvājumi - Administratīvais darbs:

  • Darbs vecākajam/-ai referentam/-ei

    Ievietots: 2024-03-25   Aktīvs līdz: 2024-03-28

    Dabas aizsardzības pārvalde (reģ. Nr.0009099027) aicina darbā vecāko referentu/-i Īpašumu pārvaldības nodaļā uz nenoteiktu laiku pilnas slodzes darbā.

    Pienākumi:

    • Dabas aizsardzības pārvaldes (turpmāk – Pārvalde) īpašumā un valdījumā esošās kustamā mantas un autoparka pārvaldīšana;
    • plānot, vadīt un koordinēt darbības tehnisko pakalpojumu nodrošināšanā un atjaunošanā;
    • nodrošināt uzraudzību un analīzi par transportlīdzekļu lietošanu Pārvaldē, degvielas patēriņu un autoparka atjaunošanu;
    • dažādu tehnisku datu un atskaišu sagatavošana vadībai un pārraugošām iestādēm;
    • plānot un kontrolēt resursu izlietojumu;
    • savas kompetences ietvaros piedalīties Pārvaldes publiskā iepirkuma procedūru organizēšanā, sagatavojot tehniskās specifikācijas un veicot tirgus izpēti (cenu aptaujas), sagatavot līguma projektus;
    • koordinēt Pārvaldes autotransporta atsavināšanas procesu.

    Prasības:

    • augstākā vai vidējā speciālā izglītība (vēlamie virzieni – transports, mašīnzinības, ekonomika);
    • augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, spēja uzņemties iniciatīvu un operatīvi pieņemt lēmumus un strādāt komandā;
    • labas komunikācijas iemaņas;
    • augstākā līmeņa valsts valodas zināšanas mutvārdos un rakstos;
    • labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, e-pasta sistēma, interneta pārlūkprogrammas, pieredze darbā ar kādu no autoparku uzturēšanas programmām u.c.) un citu biroja tehniku;
    • darba pieredze autoparku pārvaldīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
    • B kategorijas autovadītāja apliecība.

    Iestāde piedāvā:

    • veselības apdrošināšanas polisi;
    • ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši amata pienākumu izpildes rezultātiem;
    • amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu;
    • kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus;
    • ērtu un komfortablu darba vidi;
    • darba vietu Baznīcas ielā 7, Siguldā, ar iespēju strādāt attālināti;
    • atalgojumu 1050 eiro pirms nodokļu nomaksas.

    Pieteikties darbā, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu un motivācijas vēstuli ar norādi “Pieteikums Īpašumu pārvaldības nodaļas vecākā referenta amata konkursam” uz e-pasta adresi pasts@daba.gov.lv līdz 28. martam. Tālrunis uzziņām: 29585859.
    Iestāde informē, ka sazināsies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.
    Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Dabas aizsardzības pārvalde (reģ. Nr. 0009099027), Baznīcas iela 7, Sigulda, LV-2150. Papildu informācija par personas datu apstrādi atrodama šeit. 

  • Darbs vecākajam/-ai ekspertam/-ei

    Ievietots: 2024-03-25   Aktīvs līdz: 2024-03-28

    Dabas aizsardzības pārvalde (reģ. Nr. 0009099027) aicina darbā vecāko ekspertu/-i ar juridisko izglītību Īpašumu pārvaldības nodaļā uz nenoteiktu laiku pilnas slodzes darbā.

    Pienākumi:

    • sniegt juridisko atbalstu Īpašumu pārvaldības nodaļai, tostarp lēmumu pieņemšanas procesā nekustamo īpašumu pārvaldības jomā, līgumu sagatavošanā, normatīvo aktu piemērošanā;
    • izvērtēt personu iesniegumus un sagatavot atbildes vēstules Īpašumu pārvaldības nodaļas darbības jomā;
    • izstrādāt, ieviest un uzturēt iekšējos normatīvos regulējumus Īpašumu pārvaldības nodaļas darbības jomā;
    • koordinēt fizisko personas datu aizsardzības jautājumus.

    Prasības:

    • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs;
    • vismaz 2 gadu pieredze jurista darbā pēdējo trīs gadu laikā, vēlams valsts vai pašvaldības institūcijās;
    • zināšanas administratīvā procesa un civilprocesa tiesībās;
    • zināšanas juridisko dokumentu izstrādē un noformēšanā;
    • prasme argumentēt viedokli;
    • kompetences: analītiskā domāšana, komunikācija, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, ētiskums, lojalitāte;
    • prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī.

    Iestāde piedāvā:

    • profesionālās attīstības un izaugsmes iespējas;
    • darbavietu Siguldā ar iespēju daļēji strādāt attālināti;
    • veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu un citus iestādē noteiktos motivācijas elementus atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem;
    • ērtu un komfortablu darba vidi, kā arī atsaucīgus kolēģus.;
    • atalgojumu no 1226 līdz 1337 eiro pirms nodokļu nomaksas atbilstoši profesionālajai pieredzei.

    Pieteikties darbā, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu un motivācijas vēstuli ar norādi “Pieteikums Īpašumu pārvaldības nodaļas vecākā eksperta amata konkursam” sūtot uz e-pasta adresi pasts@daba.gov.lv līdz 28. martam. Tālrunis uzziņām: 29585859.
    Iestāde informē, ka sazināsies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.
    Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Dabas aizsardzības pārvalde (reģ. Nr. 0009099027), Baznīcas iela 7, Sigulda, LV-2150. Papildu informācija par personas datu apstrādi atrodama šeit. h

  • Darbs vadošajam/-ai ekspertam/-ei

    Ievietots: 2024-03-25   Aktīvs līdz: 2024-03-28

    Dabas aizsardzības pārvalde (reģ. Nr. 0009099027) aicina darbā vadošo ekspertu/-i (ierēdņa amatā) ar juridisko izglītību Stratēģiskās vadības un koordinācijas departamentā administratīvā procesa jomā (amats klasificēts 28.1. amatu saimē, III līmenī, 10 mēnešalgu grupā) uz nenoteiktu laiku pilnas slodzes darbā.

    Pienākumi:

    • izskatīt iesniegumus un sagatavot lēmumus par kompensāciju piešķiršanu par saimnieciskās darbības ierobežojumiem īpaši aizsargājamās dabas teritorijās un mikroliegumos;
    • nodrošināt pārvaldes lēmumu un tiesiskuma kontroli – izskatīt sūdzības, apstrīdēšanas iesniegumus un sagatavot lēmumus, paskaidrojumus tiesībaizsardzības iestādēm un tiesām, kā arī ieviest vienotu pieeju šādās iestādes darbības jomās: atļauju, saskaņojumu un atzinumu jomā, kas izsniegti saskaņā ar dabas aizsardzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem; īpaši aizsargājamo nemedījamo sugu un migrējošo sugu dzīvnieku nodarīto zaudējumu un kompensācijas apmēra noteikšanā; sugu un biotopu aizsardzības jomas ekspertu sertificēšanā; mikroliegumu noteikšanā.
    • savas kompetences ietvaros sniegt juridisko atbalstu, konsultācijas pārvaldes darbiniekiem.

    Prasības:

    • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
    • 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinībās;
    • darba pieredze juridiskajā specialitātē vismaz divi gadi;
    • priekšroka kandidātiem ar darba pieredzi valsts vai pašvaldības iestādē;
    • spēja analītiski domāt;
    • precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par sasniegtajiem rezultātiem;
    • spēja efektīvi strādāt patstāvīgi, paaugstinātas intensitātes apstākļos;
    • labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes;
    • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.

    Iestāde piedāvā:

    • profesionālās attīstības un izaugsmes iespējas;
    • veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu un citus iestādē noteiktos motivācijas elementus atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem;
    • iespēju daļēji strādāt attālināti;
    • ērtu un komfortablu darba vidi skaistākajā Latvijas pilsētā – Siguldā, kā arī atsaucīgus kolēģus;
    • atalgojumu 1483 eiro pirms nodokļu nomaksas.

    Pieteikties darbā, CV un motivācijas vēstuli ar profesionālās pieredzes aprakstu ar norādi “SVKD vadošā eksperta amata konkursam” sūtot uz e-pasta adresi pasts@daba.gov.lv līdz 28. martam. Tālrunis uzziņām: 29185912.
    Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
    Iestāde informē, ka sazināsies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.
    Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Dabas aizsardzības pārvalde (reģ. Nr. 0009099027), Baznīcas iela 7, Sigulda, LV-2150. Papildu informācija par personas datu apstrādi atrodama šeit.

  • Darbs vadošajam/-ai ekspertam/-ei

    Ievietots: 2024-03-25   Aktīvs līdz: 2024-04-03

    Dabas aizsardzības pārvalde (reģ. Nr.0009099027) aicina darbā vadošo ekspertu/-i (ierēdņa amatā) ar juridisko izglītību Stratēģiskās vadības un koordinācijas departamentā tiesiskuma nodrošināšanas jomā (amats klasificēts 28.1. amatu saimē, III līmenī, 10 mēnešalgu grupā) uz nenoteiktu laiku pilnas slodzes darbā.

    Pienākumi:

    • organizēt un koordinēt interešu konflikta, korupcijas riska novēršanas un ētikas jautājumus;
    • izskatīt sūdzības par iestādes darbinieku darbu;
    • īstenot iestādes lēmumu tiesiskuma kontroli (tai skaitā sagatavot dokumentus tiesībaizsardzības iestādēm un tiesām) šādās galvenajās darbības jomās:  dabas aizsardzību regulējošo normatīvo aktu kontrolē; atļauju, saskaņojumu un atzinumu jomā, kas izsniegti saskaņā ar dabas aizsardzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem; kompensāciju noteikšanā par īpaši aizsargājamo nemedījamo sugu un migrējošo sugu dzīvnieku nodarītajiem zaudējumiem;
    • savas kompetences ietvaros sniegt juridisko atbalstu, konsultācijas iestādes darbiniekiem.

    Prasības:

    • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
    • 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
    • darba pieredze juridiskajā specialitātē vismaz divi gadi;
    • priekšroka kandidātiem ar darba pieredzi valsts vai pašvaldības iestādē;
    • spēja analītiski domāt;
    • precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par sasniegtajiem rezultātiem;
    • spēja efektīvi strādāt patstāvīgi, paaugstinātas intensitātes apstākļos;
    • labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes;
    • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.

    Iestāde piedāvā: 

    • profesionālās attīstības un izaugsmes iespējas;
    • veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu un citus iestādē noteiktos motivācijas elementus atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem;
    • iespēju strādāt jebkurā Dabas aizsardzības pārvaldes birojā – Siguldā, Rēzeknē, Salacgrīvā, Šlīterē, Daugavpilī (ar iespēju daļēji strādāt attālināti);
    • ērtu un komfortablu darba vidi, kā arī atsaucīgus kolēģus;
    • pārbaudes laiku – sešus mēnešus;
    • atalgojumu 1483 eiro pirms nodokļu nomaksas.  

    Pieteikties darbā, CV un motivācijas vēstuli ar profesionālās pieredzes aprakstu ar norādi “SVKD vadošā eksperta (tiesiskuma nodrošināšanas jomā) amata konkursam” sūtot uz e-pasta adresi pasts@daba.gov.lv līdz 3. aprīlim. Tālrunis uzziņām: 29185912.
    Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
    Iestāde informē, ka sazināsies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.
    Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Dabas aizsardzības pārvalde (reģ. Nr. 0009099027), Baznīcas iela 7, Sigulda, LV-2150. Papildu informācija par personas datu apstrādi atrodama šeit

  • Darbs juriskonsultam/-ei

    Ievietots: 2024-03-25   Aktīvs līdz: 2024-04-07

    SIA “SALTAVOTS” (reģ. Nr. 40103055793) aicina darbā juriskonsultu/-i (2619 01) Siguldā.

    Pienākumi:

    • sniegt atbalstu vadībai un darbiniekiem dažādos juridiskos jautājumos, kas skar Kapitālsabiedrības darbības nodrošināšanu;
    • sagatavot un izskatīt dažādu dokumentu (vēstules, atbilžu uz iesniegumiem, lēmumu, līgumu u.c.) projektus savas kompetences ietvaros, pēc nepieciešamības konsultēties un sadarboties ar citiem darbiniekiem;
    • piedalīties Kapitālsabiedrības darbības nodrošināšanai iekšējo un normatīvo aktu izstrādē;
    • sadarbojoties ar kolēģiem vai pašvaldību, gādāt par nekustamo īpašumu tiesību nostiprināšanu zemesgrāmatās;
    • sagatavot dokumentus iesniegšanai tiesā (debitoru parādu gadījumā);
    • kārtot dokumentus nodošanai arhīvā atbilstoši lietu nomenklatūrai (tiks nodrošināta nepieciešamā apmācība, konsultācijas);
    • strādāt ar datoru (MS Office, Elektronisko dokumentu uzskaites sistēma (EDUS), Interneta un e-pasta pārlūkprogrammas).

    Prasības:

    • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
    • prasme pielietot zināšanas normatīvo aktu, juridisko dokumentu izstrādē, kā arī noformēšanā atbilstoši tiesību normu prasībām;
    • teicamas komunikācijas un pārliecināšanas prasmes, precizitāte, rūpes par kārtību un kvalitāti, augsta atbildības sajūta, prasme strādāt komandā;
    • prasme noteikt prioritātes, plānot, organizēt un kontrolēt savu darbu noteiktajos termiņos, nodrošinot efektīvu laika un resursu izmantošanu;
    • prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu.

    Uzņēmums piedāvā:

    • darbu pašvaldības kapitālsabiedrībā;
    • sociālās garantijas saskaņā ar normatīvo aktu prasībām un koplīgumu (piemaksas, prēmijas, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu);
    • iespēju pilnveidot profesionālās iemaņas;
    • darbu uz nenoteiktu laiku ar normālu darba laiku, ar iespēju veikt darbu daļēji attālināti;
    • darba algu 1518 eiro mēnesī pirms nodokļu nomaksas.

    Pieteikties darbā, CV un pieteikuma vēstuli sūtot uz e-pasta adresi  saltavots@saltavots.lv, pa pastu SIA “SALTAVOTS”, Lakstīgalas iela 9B, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150, vai iesniegt personīgi līdz 7. aprīlim. Tālrunis uzziņām: 27830288.
    Datu pārzinis ir SIA “SALTAVOTS” (reģ. Nr. 40103055793), juridiskā adrese Lakstīgalas ielā 9B, Siguldā, Siguldas novadā, kas veic personas datu apstrādi personāla atlasei.
    Papildu informāciju par minēto personas datu apstrādi var iegūt SIA “SALTAVOTS” tīmekļa vietnes www.saltavots.lv sadaļā “Privātuma politika” vai klātienē SIA “SALTAVOTS” klientu daļā.

  • Darbs grāmatvedim/-ei-analītiķim/-ei

    Ievietots: 2024-03-21   Aktīvs līdz: 2024-04-13

    SIA “Kvist” (reģ. Nr. 40103477031) aicina darbā grāmatvedi-analītiķi dizaina mēbeļu ražošanas uzņēmumā.

    Prasības:

    • pieredze grāmatvedības un/vai finanšu jomā, kā arī labas MS Excel zināšanas;
    • precizitāte, analītiska pieeja, augsta atbildības sajūta, spēja strādāt dinamiskā vidē, ievērojot noteiktos termiņus;
    • iniciatīva, pozitīva attieksme, labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
    • vēlme augt un attīstīt profesionālās iemaņas;
    • pieredze darbā ar MS Dynamics Navision un Power BI tiks uzskatitā kā priekšrōcība, bet nav uzskatāma kā obligāta prasība.

    Pienākumi:

    • debitoru uzskaite un kontrole;
    • pēc pieprasījuma sagatavot biznesa informāciju gan kolēģiem, gan vadībai;
    • piedalīties mēneša slēguma pārskatu un gada pārskata sagatvošanā;
    • finanšu datu analīzes un aprites organizēšana;
    • citi ar grāmatvedības uzskaiti saistīti uzdevumi.

    Uzņēmums piedāvā:

    • atalgojumu no 1700 līdz 2100 eiro pirms nodokļu nomaksas; 
    • veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu no pirmās darba dienas;
    • līdzfinansētas pusdienas “Kvist” darbinieku ēdnīcā;
    • izaugsmes iespējas;
    • papildu brīvdienas;
    • draudzīgus un atsaucīgus kolēģus, kuri būs lielākais atbalsts ikdienā;
    • darba laiku no plkst. 8.00 līdz 17.00;
    • darbu mūsdienīgā un drošā vidē – Tīnes ielā 1, Upmalas, Mālpils pagasts.

    Pieteikties darbā, CV sūtot uz e-pasta adresi darbs@kvist.com vai aizpildot pieteikumu mājaslapā nacuzkvist.lv līdz 13. aprīlim. Tālrunis uzziņām: 26224351.
    Piesakoties vakancei, kandidāts piekrīt, ka SIA “Kvist” ir tiesīgi apstrādāt viņa personas datus personāla atlases vajadzībām. Uzņēmums sazināsies ar kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.